25 juni, 2012

yessir

Skäll på mig så mycket ni vill för att jag inte har bloggat, är värd det. 
Uvläger imorgon så kommer inte bli mycket uppdatering nu i veckan. Hinner inte göra så många tidinställda heller för har jobbat idag så åka hemifrån vid halv åtta på morgonen och var hemma vid åtta på kvällen.
har duschat och packat klart nu in i det sista liksom. Har med mig allt förhoppningsvis.
Ni får lite bilder från vad jag shoppade i Köpenhamn + en jacka jag hittade som är pappas gamla.
Hittade typ alla kläder på ett köpcenter som hette Illum, typ som svenska NK. Rätt dyrt men jajja...hehe.
Hade tänkt skriva ett litet inlägg om sevärdigheter om ni någonsin ska till Köpenhamn!
Ställer in det till någon dag, pösss

Regnbyxor som hängde med regnjackan längre ner.


WESC huvtröja - Illumköpcentret

Fox tröja - Illum köpcentret

Fox bikini - Illum köpcentret

Fox shorts - Illum köpcentret

-||- 
Ring - GinaTricot

Strumpor - Stadium

Klänning - en liten affär i köpenhamn

-||-

Mysisbyxor - Stadium

Didriksson Regnjacka - Illum Köpcentret

-||-

Jackar jag hittade i pappas garderob, så snygg!

-||-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar